Divendres passat vaig tindre l’honor de participar a la XXIII Universitat de l’ACV Tirant lo Blanc enguany titulada “Municipis, comarques, províncies: Propostes per a vertebrar un País“.

Com a Diputat de Compromís a la Diputació de València i regidor de Compromís per Burjassot vaig compartir taula redona amb Joan Ribó, portaveu del grup municipal de Compromís a l’Ajuntament de València i Enric Carbonell, portaveu també de Compromís per Rafelbunyol al seu Ajuntament. Vam estar moderats per Pepa Chesa, un referent històric del municipalisme valencianista al País Valencià.

La nostra taula redona, “Municipis, comarques, províncies. Són útils les actuals institucions per a governar el territori?” va generar un debat molt enriquidor per al futur del nostre país. Van sorgir moltes i molt bones propostes per a governar el País Valencià des del els pobles i les comarques de forma racional i per a les persones.

Des d’ací vull donar les gràcies per comptar amb mi a Nathalie Torres, amiga, companya i Presidenta del Tirant, i, com no, a María José Amigó, directora de la Universitat i Vicent Flor, director acadèmic de la Fundació Nexe, i tota la gent que ha fet possible aquesta interesantíssima XIII Universitat del Tirant.

Enhorabona i seguiu endavant treballant pel País, us necessitem!