Hui hem tingut una nova edició dels “Dies Taronja” al Mercat Municipal de Burjassot. Aquesta iniciativa que desenvolupem des de la Regidoria de Promoció Econòmica, mitjançant el CEMEF i amb la col·laboració de CODEMER, l’associació de venedors del mercat municipal, cada tercer dimecres del mes, pretén dinamitzar el nostre mercat municipal amb activitats i ofertes que fidelitzen els compradors habituals i puguen atraure’n de nous.

En aquesta tercera edició hem tingut la visita d’Immaculada Cerdà, cap de Valencià a la Dipu, la Unitat de Normalització Lingüística de la Diputació de València, que amb la meua companya Lluna Àrias, Regidora de Promoció del Valencià, hem repartit les coixineres per al pa, editades per la Diputació i l’Ajuntament.

Vull agraïr també la implicació de CODEMER, amb la seua presidenta, Lola Cortina, al capdavant, tant en aquesta activitat, com en altres, com per exemple “Les nits al Mercat” que tornarem a celebrar aquest dissabte. I com no a tots els veïns i veïnes que aposteu pel comerç local.