El Patronat de Turisme de la Diputació de València col•laborarà amb la Ruta del Vi Utiel-Requena en la promoció de l’enoturisme.

La diputada de Turisme, Pilar Moncho, s’ha reunit recentment amb el president de la Ruta del Vi Utiel-Requena, Luís Gil Orozco, per a escoltar les seues peticions.

Gil ha transmés a la diputada el treball de la seua associació que “ofereix durant tot l’any visites guiades amb tast de vi als principals cellers de la D.O Utiel-Requena. Des d’octubre a maig, el Vinobus porta a turistes des de València a la nostra comarca per a passar una jornada d’un dia i conéixer la nostra oferta”.

En el transcurs de la reunió ha quedat clar que “la Diputació col•laborarà amb la nostra entitat en funció de les nostres necessitats i establirem sinergies amb l’objectiu de consolidar el nostre producte”, ha afegit el president de l’Associació.

Pilar Moncho ha destacat que des del Patronat “anem a treballar sobre una diferenciació del producte turístic” i s’ha compromès a “donar un nou impuls al sector vitivinícola i consolidar la comarca Requena-Utiel com a referent gastronòmic i enoturístic de la Comunitat Valenciana”.