El diputat de Cultura de la Diputació de València, Xavier Rius, s’ha reunit amb el primer tinent alcalde de Bunyol, José Luis Carrascosa i amb el regidor de Cultura, Arnaldo Carrascosa, per a abordar diversos projectes culturals entre els quals destaca l’organització d’un concert de Raimon en l’Auditori Municipal.

Rius ha traslladat el suport del govern de la Diputació per a fer realitat el recital del cantautor valencià a Bunyol, a propòsit de la celebració del ‘Any Raimon’, un projecte coordinat per la Generalitat amb la col·laboració de la corporació provincial.

Els regidors de Bunyol també han sol·licitat la col·laboració de la Diputació per a donar-li més projecció al ja tradicional “Mà a mà” musical que enfronta a les dues bandes locals.

Aquesta sort de “duel artístic” és un concert que anualment celebren les dues societats de Bunyol, la Societat Musical L’Artística i el Centre Instructiu Musical L’Harmònica, dos grans exponents del panorama bandístico valencià i espanyol.

El diputat de Cultura ha transmés als representants de Bunyol la voluntat de l’Àrea de Cultura de recolzar nous projectes culturals comarcals amb la finalitat d’apropar la cultura a tots els ciutadans.