L’Alcalde de Burjassot, Jordi Sebastià i el regidor i diputat provincial per Compromís, Emili Altur, han signat un conveni de col·laboració amb la Diputació de València en el que aquesta entitat invertirà 20.000 € en els diferents elements que configuren la “Ruta Estellés”.

La “Ruta Estellés” és un projecte desenvolupat en els darrers mesos des de l’Alcaldia de Burjassot i que consta d’una sèrie de panells ceràmics amb poemes de Vicent Andrés Estellés i “punts Estellés”, als quals, mitjançant un smartphone, es poden escoltar poemes, cançons, explicacions sobre la seua vida…, que hi ha al llarg del poble.

Aquelles persones o entitats que vullguen fer la ruta, tan sols han d’accedir a l’apartat del web de la Funcació Estellés i descarregar-se el mapa. Alhora, si es vol fer una ruta guiada per a escoles, associacions, entitats… Es pot contactar telefònicament amb la Fundació al Tel. 96 316 06 30 o per correu electrònic a [email protected].