L’Àrea de Cultura de la Diputació de València celebra aquest dijous a partir de les 17:30 h en el Saló Alfons el Magnànim del Centre Cultural la Beneficència el tradicional sorteig del 41é Certamen Provincial de Bandes de Música, que determinarà les formacions participants en cadascuna de les quatre seccions del certamen i l’orde d’actuació i concurs el cap de setmana del 13 i 14 de maig.

La Secció Especial, destinada a bandes de fins a 110 músics, comptarà amb la presència de la Unió Musical de Benaguasil i la Societat Instructiva Unió Musical de Tavernes de la Valldigna.

En la Secció Primera, orientada a formacions que no superen els 90 músics, competiran la Unió Protectora Musical de Vallada i la Societat Artística Musical de Picassent.

En la Secció Segona, destinada a bandes d’un màxim de 70 músics, estarà integrada per cinc formacions a determinar entre l’Associació Cultural Tot per la Música, la Societat Musical la Familiar de Benissanó, l’Agrupació Artística Musical Santa Bàrbara de Piles, la Societat Joventut Musical de Faura, la Societat Protectora Musical la Lira d’Alfarp, la Unió Musical Santa Maria del Puig, la Societat Unió Artística Musical de Sollana i la Unió Musical de la Pobla Llarga.

En la Secció Tercera participen formacions amb un màxim de 50 músics. Hi participaran la Societat Musical Barri de Malilla, la Asociació Cultural Allegro de València i la Banda Artística Cultural de Montaverner.

En la Quarta Secció, de bandes d’un màxim de 40 músics, participarà l’Associació Musica Jove de Benimaclet.