El Patronat de Turisme de València, a través de la seua marca València Turisme, i amb la participació de Del Tros al Plat, col·laboren amb l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria de la Platja de les Arenes en les V jornades gastronòmiques dedicades a l’arròs i al mar que se celebren del 3 al 18 de novembre, un esdeveniment que suma modernitat, gastronomia, tradició i cultura, i que contribueix a la promoció turística i cultural de la platja de València.

La presentació oficial de les jornades se celebrarà el pròxim 15 d’octubre, a les 13.00, en el Saló Helena de l’Hotel Las Arenas, i comptarà amb la participació de la diputada de Turisme de la Diputació de València, Pilar Moncho; la tinent alcalde de l’Ajuntament de València, Sandra Gómez; el president de l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria i Balnearis de la Platja de les Arenes, José Miguel Bielsa; el secretari de l’Associació d’Empresaris d’Hostaleria i Balnearis de la Platja de les Arenes, Fernando Turanzo, i Carlos Boga, director Comercial de l’Hotel Las Arenas

Durant la celebració de les jornades, els establiments de la Platja de les Arenes de València, oferiran un menú, l’eix central del qual és l’arròs d’arrels marineres, elaborat especialment per a l’ocasió. L’objectiu és oferir al visitant l’oportunitat de gaudir de la tradició culinària d’aquesta zona, la platja degana de València, durant tot l’any. Com a novetat, enguany alguns establiments donaran protagonisme a la cocteleria que es podrà gaudir, fins i tot, mentre es menja o se sopa amb combinats creats per a l’ocasió.

Les seues propostes tindran un preu des de 25 € segons el restaurant, aquestes propostes s’arreplegaran en una Guia de Menús que estarà disponible en tots els establiments participants i en nombrosos punts de la ciutat. Aquesta guia podrà descarregar-se en la web: www.playadelasarenas.com .

Per a facilitar les reserves, els empresaris de les Arenes compten amb la plataforma digital de la Fundació Turisme València: www.visitvalencia.com/jornadas-gastronomicas-de-arroces-marineros/

Del Tros al Plat en les jornades

Com a complement a l’oferta purament gastronòmica, el 14 de novembre, l’Hotel Las Arenas acollirà una Jornada Especial organitzada per l’Associació d’Hostalers de Platja de les Arenes, amb València Turisme i la seua aposta turística i gastronòmica ‘Del Tros al Plat’, centrada en la reivindicació dels productes autòctons, cultivats en el territori valencià, com a ingredient fonamental d’un turisme excel·lent.