El Patronat de Turisme de València participa des de demà  fins al diumenge 24 de març en el Saló Internacional de Turisme B-Travel 2019 de Barcelona.

València Turisme, marca turística del patronat, portarà els productes turístics dels municipis i comarques valencians relacionats amb el turisme actiu, el turisme gastronòmic i el turisme cultural, al públic general i professional assistent a la fira, dins de l’estand de la Comunitat Valenciana.

Els nous productes turístics del Patronat pivoten entorn del lema “Try València. The bright side of life” i posen l’accent en la llum única del territori valencià, el caràcter genuí, el clima i la gastronomia autòctones.

També acudeixen al Saló B-Travel de Barcelona, com a co-expositors, els municipis de Xàtiva, Sueca, Cullera, Oliva, Gandia, El Puig de Santa Maria, Sagunt, Canet d’en Berenguer,  Requena i Alboraia, així com les empreses Horta Viva, Quicksail i l’associació Ruta del vi Utiel-Requena.

En aquest Saló Internacional del Turisme estan presents organismes oficials de promoció turística estatals i internacionals, agències de viatge i majoristes, companyies de transport, turisme cultural, complements de viatge, premsa especialitzada, formació i serveis turístics, nàutica,càmping i caravàning, turisme actiu, gastronomia, turisme LGTB (Pink córner), Mad travellers, creuers, turisme esportiu, enoturisme, etc.

La Comunitat Valenciana és la tercera destinació viatgera del mercat català, amb una quota del 4,1% dels viatges i també la tercera destinació vacacional en l’època estival.