• La diputada de Participació, Govern Obert i Transparència, Mentxu Balaguer, agraix la participació i dedicació del jurat per Premis GO! de la Diputació de València, amb l’assistència de la consellera de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica, Rosa Pérez Garijo

29/01/2021

El jurat dels Premis GO! s’ha reunit telemàticament per decidir els projectes guanyadors en les modalitats a la investigació i a la societat civil en govern obert. La finalitat dels premis és reconéixer la labor de persones físiques i jurídiques en els camps de la investigació, la divulgació, el desenvolupament d’aplicacions i la promoció de la cultura de govern obert.

La diputada de Participació, Govern Obert i Transparència, Mentxu Balaguer, ha agraït la participació i dedicació del jurat format per la cap de Servei de Transparència, Malena Ramírez, la secretària del jurat, Elena Guerrero i pels membres, Jorge Campillo Peña (en representació del president de la Diputació, Toni Gaspar), Carlos Flores (en nom del president del Consell de Transparència, Accés a la Informació Pública i Bon Govern de la Comunitat Valenciana, Ricardo García) i amb l’assistència de la consellera de Participació, Transparència, Cooperació i Qualitat Democràtica, Rosa Pérez Garijo.

Per a la diputada Mentxu Balaguer, els Premis Go!, “reconeixen els projectes que aprofundixen en la transparència i la participació com a elements principals per a avançar en la qualitat democràtica”.

La categoria de Premis GO! a la investigació, tracta de premiar l’activitat científica i d’investigació, individual o col·lectiva, que aprofundisca en les matèries de govern obert i en la seua incidència en la realitat social, econòmica, jurídica, institucional o tecnològica en les modalitats de Transparència, Participació i Responsabilitat Social.

Els Premis GO! a la societat civil inclouen accions de difusió, estudi o promoció del govern obert per organitzacions, associacions i col·lectius socials; i la modalitat de difusió del govern obert en els mitjans i xarxes socials.