Ahir vam tindre una reunió molt interessant amb els comerciants de la Carretera de Llíria per a posar en funcionament l’ESUC, l’Espai de Sostenibilitat Urbana Comercial. Vam parlar de la nostra intenció de treballar per eixos comercials amb l’objectiu de dinamitzar eixes zones. Més avant anunciarem novetats per a potenciar el nostre comerç local amb l’ajuda de l’ajuntament.

emili_esuc

Hui hem inaugurat la segona fase dels horts socials de Burjassot. Un dels projectes més bonics que hem fet en esta legislatura. Amb l’ajuda de la Diputació de València, hem aconseguit que més de 100 persones amb situacions precàries, associacions que treballen per la integració i entitats solidàries, tinguen un parcel·la on conrear i socialitzar-se.

emili_horts_socials

I per últim, per acabar el matí, hem visitat les persones grans de la residència Ballesol, que han preparat un mercadet solidari amb objectes realitzats per ells. La nostra filosofia vital i política ja la sabeu i intentem aplicar-la tots els dies: #RescatemPersones

emili_ballesol_mercadet_solidari