Deixem enrere un nou cap de setmana de frenètica activitat política i institucional. Divendres de vesprada vaig assistir a la clausura del programa de Formació Professional d’auxiliars de vivers, per a col·lectius de discapacitats, organitzat des de la Regidoria de Serveis Socials de l’Ajuntament de Burjassot, per la meua companya Susana Marco, amb la col·laboració del Cemef.

altur_cemef

Més tard, amb Consol Castillo i Loles Ripoll, vaig participar a la cooperativa elèctrica de Castellar, a una xarrada sobre les eleccions europees i la Primavera Europea, magníficament organitzada per les companyes i els companys de Compromís a Castellar-Oliveral.

altur_castellar

Dissabte al matí, també amb la meua companya Susana Marco i amb la col·laboració del CEMEF, tancàvem la primera jornada (xarxa) social, discapacitat i emprendiment, realitzada com el dia anterior al centre Diaz Pintado de Burjassot.

altur_diaz_pintado

De nit, amb la meua companya Lluna Àrias i el meu company Àngel Vázquez, vam assisitir al sopar anual l’Associació de veïns de Lauri Volpi de Burjassot, en representació de Compromís per Burjassot.

altur_lluna_angel

I, per últim, i no menys important, tot el col·lectiu vam anar junts a fer costat al nostre amic, company, alcalde i futur eurodiputat, Jordi Sebastià, al gran acte central de la #PrimaveraEuropea al col·legi Cervantes de València.

Volíem encomanar-li tota la nostra força per a que a partir del proper diumenge, com deia el nostre immens poeta, Vicent Andrés Estellés, assumisca la veu d’un poble i siga la nostra veu a Europa.

Entre tots i totes ho farem possible! Jordi Sebastià eurodiputat!

altur_acte_central