Tanquem una setmana plena d’activitat i treball, de la que m’agradaria destacar-vos alguns moments. Dijous, amb el col·lectiu de Compromís per Alaquàs, Enric Morera, Jordi Sebastià i jo vàrem visitar el col·legi públic “Ciutat de Cremona”, on els pares i mares portaven tancats 100 dies per reclamar que la Conselleria d’Educació no els elimine una línia.

altur_cremona

A l’endemà, als horts socials de Burjassot, vam plantar una figuera de la varietat autòctona “Burjassot” i després vaig assistir a la roda de premsa de la vaga de fam en suport a Jaume Sastre, un docent mallorquí que s’ha plantat per a defensar la llengua a l’ensenyament públic i contra l’ataca del PP a la nostra llengua, amb la mateixa estratègia que segueix ací eliminant línies en valencià deixant a milers de xiquets i xiquetes sense poder estudiar en la seua llengua.

solidaritat_jaume_sastre

Per últim, dissabte, els companys del col·lectiu de Compromís l’Alcúdia de Crespins em van convidar a una jornada de treball sobre l’aprofitament de la biomassa per a quan la Diputació de València pose en marxa el projecte que està elaborant.

altur_biomassa

De totes aquestes imatges, tal vegada, la més simbòlica puga ser la que estem Jordi Sebastià, l’Alcalde de Burjassot i eurodiputat de Primavera Europea i jo, a l’horta del nostre poble, plantant la figuera, arrelant-la per a que cresca ben forta.

altur_jordi_figuera

Perquè ja sabeu que, qui perd els orígens, per la identitat!