El passat dissabte es van entregar a la Casa de la Cultura de Burjassot els XXIII Premis Túria. Vaig tindre l’honor de fer-li entrega del guardó per la seua darrera pel·lícula “Vivir es fácil con los ojos cerrados“, a David Trueba, al qual admire, tant en la seua vessant de director i guionista com la d’escriptor.

També vaig tindre el gust de poder xarrar amb autèntics referents de la cultura valenciana, com Carles Alberola d’Albena Teatre, Paco Muñoz o Raimon.

I d’altres persones indispensables per als temps que corren per ser exemple de dignitat i de lluita, com Beatriz Garrote, de l’Associació de Víctimes del Metro, o Sor Lucía, a la que acompanye amb el President de Caixa Popular José Maria Soriano.

Un dels moments més importants de la nit, fou, sense dubte, per al reconeixement a la meua companya Mireia Mollà, per la seua tasca parlamentària, sobretot pel que fa al cas Blasco.

Des d’ací vull agraïr a la Cartelera Turia la seua invitació per a participar d’aquests premis i la celebració del seu 50 aniversari.