Dimecres vam donar el tret d’eixida als “Dies taronja del Mercat Municipal de Burjassot”. Amb Lluna Àrias, la meua companya regidora de Compromís per Burjassot, vam visitar el mercat per donar suport a aquesta iniciativa que hem llançat des de la regidoria de promoció econòmica i mercats, a través del CEMEF i amb la col·laboració de CODEMER, l’associació de venedors del mercat municipal.

Recuperar els “Dies taronja”, amb ofertes, promocions i sortejos per al premiar la fidelitat dels compradors del mercat municipal, ha estat un encert, ja que potenciem el nostre comerç de proximitat i qualitat.

El nostre mercat municipal, junt amb la resta de comerç local de Burjassot, ofereix un valor afegit que no pot aportar qualsevol altre tipus d’establiment.

Els “Dies taronja” es tornaran a repetir cada tercer dimecres de mes. Els propers seran el 15 d’octubre, 19 de novembre i 17 de desembre.

Amb aquesta nova responsabilitat que he assumit, al capdavant de la regidoria de mercats, seguirem teixint complicitats amb els venedors del mercat per tal de traslladar a la ciutadania, la importància que té per al municipi, treballant per a convertir-lo en un referent comercial de qualitat.