El passat divendres Compromís per Burjassot vam celebrar una edició de ‪#‎TrobadesAmbCompromís‬ a Burjassot. Ens vam reunir amb simpatitzants, amics i amigues, representants del món associatiu… per tal de fer balanç dels primers 3 anys de legislatura i sobretot, per tal d’escoltar les aportacions, suggeriments, crítiques… de la societat civil burjassotera.

Vam debatre sobre els problemes i preocupacions dels nostres veïns i veïnes. I vam constatar el que ja sabíem. No és cert que la ciutadania no estiga interessada per la política. Clar que ho està, i molt. I és per això que des de la Coalició Compromís creiem en la participació ciutadana i no deixem de reunir-nos amb tothom per a trobar solucions conjuntes que ens impliquen a tots i totes en la gestió diaria del nostre municipi.

Vull donar les gràcies, primerament a Jordi Sebastià, Alcalde durant estos 3 anys i regidor amb mi durant 8 anys, que no pugué assistir a l’acte, a la meua companya a l’Ajuntament, Lluna Àrias, que en uns poquets mesos al capdavant de les regidories de Medi Ambient, Promoció del Valencià i Espai Dona ja ha realitzat una gran llista de projectes, que molts no serien capaços a desenvolupar en anys, al col·lectiu de Compromís per Burjassot per la magnífica organització i a totes les persones que vareu assistir a aquesta edició de les #TrobadesAmbCompromís.

lluna_trobades_burjassot