
Otos mantindrà oberta la piscina municipal gràcies a l’ajuda de la Diputació
La localitat d’Otos mantindrà oberta la Piscina Municipal gràcies als fons aportats per la Diputació de València. Així ho ha traslladat l’alcalde de la localitat, Mario Mira, a la vicepresidenta de la corporació provincial, Maria Josep Amigó, durant la visita efectuada al municipi de la Vall d’Albaida per a conèixer de primera mà les inversions […]








