• El projecte Porta Oberta és una iniciativa per al foment de les arts escèniques en els municipis valencians amb el suport de l’àrea de Cultura i la delegació de Teatres de la Diputació de València

22/07/2021

El pròxim 4 d’agost s’inicia a Xeraco a la comarca de la Safor el projecte ‘Porta Oberta’ d’AVETID, Associació d’Empreses d’Arts Escèniques del País Valencià, amb el suport de l’àrea de Cultura i la delegació de Teatres de la Diputació de València, amb l’espectacle “L’encanteri del drac” de La Carreta Teatre.

‘Porta Oberta’ és un projecte destinat a la programació d’espectacles d’arts escèniques en els municipis de la província de València, amb la intenció d’afavorir i incrementar l’exhibició professional. La proposta té com a objectius fonamentals facilitar les activitats culturals d’interés que afavorisquen la diversitat cultural, incrementant l’oferta escènica que els ajuntaments presten als seus ciutadans. I d’altra banda, contribuir a un major impuls de l’activitat de les companyies d’arts escèniques valencianes.

Al llarg de la programació de ‘Porta Oberta’ que s’estendrà des d’agost fins a desembre, s’oferiran un gran ventall de propostes escèniques que van des del teatre de text, els titelles, teatre de sala o circ, fins a arts de carrer o teatre per a xiquets i xiquetes.

Per a la diputada de Teatres, Glòria Tello, es tracta d’una col•laboració molt profitosa per apropar diferents propostes culturals de companyies d’arts escèniques valencianes als nostres municipis.