• El cicle d’arts escèniques per a la primera infància del projecte teatral de la Diputació de València, ‘Menut Teatre’, arriba al seu equador amb esta proposta de dansa
  • Les famílies podran gaudir de l’obra del Col·lectiu Big Bouncers el dissabte 13 de maig a les 17.00 hores i el diumenge 14 a les 11.30 hores

10/05/2023

L’Escalante Centre d’Arts Escèniques transforma Ribes Espai Cultural en un ecosistema ple de vida i sorpresa habitat per éssers especials amb ‘Jungla’. La proposta de dansa del Col·lectiu Big Bouncers porta el cicle ‘Menut Teatre’ al seu equador este cap de setmana.

“Després dels passes per a escolars, l’Escalante Centre d’Arts Escèniques oferirà funcions de ‘Jungla’ per a famílies este dissabte, 13 de maig, a les 17.00 hores, i el diumenge 14 a les 11.30 hores. Una gran oportunitat per a gaudir de dansa dirigida a la primera infància amb un llenguatge molt especial”, ha explicat Glòria Tello, diputada de Teatres de la Diputació de València.

Marylène Albentosa, directora i coordinadora artística del centre, ha destacat que “continuem amb ‘Menut Teatre’, que té com a objectiu acostar les arts escèniques en els seus diferents llenguatges a bebés, xiquetes i xiquets”. “Després de l’èxit d”Alma’, gaudirem de ‘Jungla’ este cap de setmana i de ‘El cau dels sentits’ el 20 de maig en Ribes Espai Cultural, espai cedit per l’Ajuntament de València”.

Formes i textures que sorprenen

‘Jungla’ proposa un viatge per un ecosistema on poden aparéixer tot tipus d’éssers, formes, colors i sons. Un espai que dona cabuda a allò més gran, però també a allò més xicotet, on conviuen diferents cossos amb comportaments sorprenents. Cossos que es camuflen, brillen, suren, reboten, s’estiren i es transformen constantment.

Un espai no explorat, on la sorpresa i la màgia poden donar-se en qualsevol moment i on tots els elements estan en continu moviment. L’espectacle ha sigut creat per Anna Rubirola, Cecilia Colacrai, Mireia de Querol i Ursa Sekimik, del Col·lectiu Big Bouncers, i coproduït al costat de Mercat de les Flors.

Esta peça de dansa dirigida a xiquetes i xiquets de 2 a 5 anys convida a imaginar i a deixar-se sorprendre, presentant el moviment i els elements de l’escena com un llenguatge nou que estimula els sentits a tots els nivells.

Les entrades per a les funcions del dissabte 13 de maig a les 17.00 hores i del diumenge 14 a les 11.30 hores ja estan disponibles en el web de l’Escalante (escalantecentreteatral.dival.es) i en taquilla de Ribes Espai Cultural abans de la representació.