El diputat de Cooperació Internacional, Emili Altur, s’ha reunit amb els responsables de l’associació Amanecer Solidario, de València, per a conèixer els projectes de cooperació al desenvolupament que l’ONGD valenciana duu a terme a El Salvador.

La presidenta, Amparo Estellés, la seua presidenta d’honor i dos cooperants tècnics de l’entitat han explicat al responsable provincial els detalls de la seua acció al país centroamericà, centrada en la sensibilització social, la promoció de la salut i les emergències, i dirigida a la població infantil.

L’associació Amanecer Soldario d’El Salvador, amb 27 anys d’activitat en el territori, actua de contraparte de l’entitat valenciana en aquell país.

«És una acció interessant i bonica, per la qual cosa els hem informat de la possibilitat de presentar-se a les pròximes convocatòries de subvencions per a ONGDS i projectes de sensibilització social de la Diputació, ja que fins ara no ho han fet, com a via per a poder col·laborar des de la institució amb l’entitat», ha explicat Altur.