La diputada de Turisme, Pilar Moncho, ha signat sis convenis de col•laboració amb els alcaldes d’Albaida, Josep Antoni Albert; La Font d’en Carrós, Pablo Puig; Moncada, Amparo Orts; Vilamarxant, Jesús Montesinos; Yátova, Miguel Tórtola; i Benetússer, Eva Sanz.
El Patronat de Turisme, a través d’aquests convenis, finança la fira comercial de Moncada, la fira de Benetússer i la senyalització de les rutes turístiques d’Albaida, La Font d’en Carrós, Vilamarxant i Yàtova.La diputada ha destacat que “aquests convenis ens permeten col•laborar de manera conjunta amb ajuntaments per a engegar diferents iniciatives turístiques com la senyalització d’itineraris turístics que posen en valor i revaloritzen els productes turístics locals”.Moncho s’ha mostrat disposada a continuar treballant i col•laborant amb els ajuntaments i entitats turístiques per a recolzar “tot tipus d’actuacions que posen en valor els recursos turístics dels nostres pobles però a través d’una nova línia de subvencions objectives que obrirem el pròxim any 2016”.Segons ha explicat la responsable de Turisme “les noves subvencions permetran col•laborar de manera conjunta i propera amb ajuntaments i entitats per a presentar una oferta de major qualitat als visitants”.