El portaveu de Compromís en les Corts, Enric Morera, el diputat al Congrés, Joan Baldoví i el diputat provincial per València, Emili Altur, han confirmat que participaran hui en la Nit d’Escola Valenciana, que se celebrarà a Canet d’En Berenguer.

Amb la seua presència, els representants de Compromís volen mostrar el total suport de la coalició a Escola Valenciana, “i a les milers de persones que fan possible les trobades d’escola en valencià o que treballen de nord a sud del nostre país per a fer possible que els xiquets i xiquetes de la nostra terra puguen estudiar en valencià. Valorem i molt eixe treball, un treball que hauria de fer el Consell i que no és així”.

Morera també ha animat a la societat valenciana perquè done suport a entitats com Escola, “més encara en estos temps de retallades, en els quals, qualsevol excusa és bona per al PP per a no ajudar a les Trobades, o per a no crear noves línies en valencià o per acabar amb els únics mitjans públics que tenen el valencià com a llengua vehicular. L’ofensiva antivalenciana del PP del Fabra té una resposta social, coherent i molt ben estructurada en tot el territori valencià i tot el que fa Escola per la nostra llengua ho haurem d’agrair algun dia les valencianes i els valencians”.