El Patronat de Turisme de València reivindicarà la projecció turística de la gastronomia local en Gastrónoma 2017, amb el seu producte ‘Del Tros al Plat’, centrat en el consum de productes d’autòctons segons el singular ‘living’ valencià.

Des de demà dissabte i fins a dilluns  6 de novembre, València Turisme reunirà en el certamen gastronòmic, sobre una superfície aproximada de 200 metres quadrats, “els nostres productes, els nostres productors i nostra peculiar manera de preparar i degustar la gastronomia, que oferim a ciutadans i visitants amb l’aposta turística ‘Del Tros al Plat’”, ha explicat la diputada de Turisme i vicepresidenta del Patronat, Pilar Moncho.

“Tractem de posar en valor la nostra gastronomia local com a producte turístic, al mateix temps que recolzar la labor de tot el sector en aquest gran aparador que és Gastrónoma, amb la fi també de crear sinergies de treball en benefici de tot el territori valencià”, ha afegit.

L’espai expositiu de València Turisme congregarà a 14 entitats i productors locals relacionats amb el conreu i l’elaboració de productes com a cervesa artesanal, vins, xufa, orxata, sucs, ostres, melmelades, patés, farines, aladrocs, cacau i embotits ecològics, entre uns altres.

A més, el Patronat de Turisme projectarà material audiovisual realitzat per a la difusió de la cultura valenciana ‘Del Tros al plat’ en els mercats locals, nacionals i internacionals i distribuirà tríptics divulgatius al públic particular i professional que acudisca a Gastrónoma 2017.