La Diputació de València ha aprovat les subvencions destinades a entitats sense ànim de lucre i ajuntaments per a la realització de projectes culturals. Els acords d’aprovació han sigut publicats al Butlletí Oficial de la Província dels dies 2 i 3 d’agost, i inclouen les ajudes per a activitats culturals municipals i intermunicipals, festes dels pobles, premis literaris, projeccions audiovisuals, festivals, mostres i certàmens culturals, i també per a la programació de música clàssica.

El pressupost que destinarà enguany l’àrea de Cultura de la Diputació en ajudes i subvencions dirigides a ajuntaments, societats musicals  i entitats culturals per a realitzar activitats culturals es situa en els 5.930.300 euros, quasi mig milió d’euros més que en l’anterior exercici. Les ajudes directes orientades a la promoció cultural dels ajuntaments, a través del SARC, són les més nombroses, amb 3,3 milions d’euros, què permetran realitzar més de 2.000 activitats als pobles de les comarques de València.

La resolució de les ajudes del programa Retrobem la Nostra Música són les següents:

Campanya ‘Retrobem la Nostra Música’, entitats sense ànim de lucre.

Campanya ‘Retrobem la Nostra Música, ajuntaments.

La resolució de les subvencions a entitats sense ànim de lucre per a l’adquisició d’instruments musicals ha estat la següent:

Ajudes per a l’adquisició d’instruments musicals.

La resolució de les ajudes a entitats locals per a Festivals, Mostres o Certàmens Culturals i Programacions de Música Clàssica és la següent:

Campanya Festivals, Mostres o Certàmens Culturals i Programacions de Música Clàssica 2018.

La resolució de les ajudes destinades a entitats locals per a la realització de projectes culturals intermunicipals ha estat aquesta:

Campanya Projectes Culturals Intermunicipals 2018.

La resolució de les subvencions a entitats locals per a la programació cultural municipal i festes populars és la següent:

Programació Cultural Municipal i Festes Populars (Sarc als Pobles) 2018.

La resolució de les ajudes a entitats locals per a la realització de premis o concursos literaris ha sigut la següent:

Premis o Concursos Literaris 2018.

La resolució de les subvencions a entitats locals per a la projecció d’audiovisuals és la següent:

Campanya Projecció d’Audiovisuals 2018.