El Museu de Prehistòria de València, depenent de l’àrea de Cultura de la Diputació i amb seu al Centre Cultural La Beneficència (Corona, 36), reobri hui al públic la primera planta de la seua exposició permanent dedicada a les ‘Societats prehistòriques’. La sala ha estat sotmesa, durant els últims mesos, a treballs de millora i adequació de l’espai i, a partir d’ara, ja es podrà tornar a visitar.

Ara és el torn de reformar la part dedicada a les ‘Societats caçadores-recol·lectores del Paleolític’, per tal d’adequar els espais del museu a les noves tendències museogràfiques i a necessitats d’accessibilitat. Durant els treballs de reforma, els i les visitants del Museu de Prehistòria podran accedir a la sala de les ‘Societats prehistòriques’ mitjançant un nou accés, creat per a l’ocasió, als patis de La Beneficència. Fins a la finalització d’aquests treballs d’adequació, les visites es realitzaran per aquest nou accés, mantenint-se la concertació de grups per a les visites guiades.

A més, el Museu de Prehistòria ofereix als i les visitants una nova mostra amb els materials paleolítics més destacats que dóna inici a les sales dedicades a la sala de les ‘Societats neolítiques’ i a la de la ‘Edat dels metalls’.