• • La diputada de Participació, Govern Obert i Transparència de la Diputació de València, Mentxu Balaguer, valora molt positivament la reunió on el president de la Fundació Horta Sud ha presentat els nous projectes de l’entitat

26/01/2021

La responsable de Participació, Govern Obert i Transparència de la Diputació de València, Mentxu Balaguer, s’ha reunit telemàticament amb el president de la Fundació Horta Sud, Julio Huerta, per analitzar possibles col·laboracions i punts de trobada entre les dues organitzacions de cara a ampliar noves aliances per a la transformació social.

La diputada Mentxu Balaguer ha explicat que “el compromís fonamental d’esta delegació és el de continuar treballant en projectes d’innovació social i democràtica que repercutisquen positivament en la ciutadania”.

La Fundació Horta Sud va nàixer a Torrent l’any 1972 amb l’objectiu d’enfortir el moviment associatiu de la comarca de l’Horta Sud. Un teixit associatiu compromés en la defensa dels drets humans i els valors democràtics, que contribuïsca a una societat més justa i a la millora i el progrés de la humanitat.

Cal recordar que la Fundació Horta Sud va ser guanyadora en l’edició de 2020 del Premi GO! de la Diputació de València en la modalitat a la societat civil per a accions de difusió, estudis o promoció del govern obert per a organitzacions, associacions i col·lectius socials.