El diputat de Cultura, Xavier Rius, ha presidit ahir de vesprada el sorteig anual per a establir l’ordre intervenció de les bandes en el certamen, que organitza la Diputació de València des de fa 40 anys, oficiat pel cap del servei, Mario Carrión, i en presència dels representants de les bandes concursants que van seguir el procés desenvolupat en el saló de plens de la corporació.

Després d’establir-se l’ordre de les societats intèrprets en les diferents categories, el diputat Xavier Rius va informar als representants de les bandes que la corporació farà l’esforç econòmic necessari per a mantenir totes les seues aportacions al món associatiu i als esdeveniments que s’organitzen malgrat les dificultats econòmiques derivades que enguany l’aportació econòmica de l’Estat al pressupost de les diputacions es rebaixarà entre un 5% i un 7%.

Per la seua banda, Mario Carrión va repassar les característiques del certamen i alguns detalls que abundaran en l’operativitat de l’organització.

El sorteig ha donat de sí el següent resultat:  SECCIÓ ESPECIAL: Santa Cecilia de Requena SECCIÓ PRIMERA: 1.- Centre Instructiu Musical de Benimaclet, València 2.- Unió Musical de Carlet 3.- Societat Unió Artística Musical d’Ontinyent Reserva 2017: Unió Musical Lira Realense de Real Exclosa: 4.- Societat Joventut Musical de Faura SECCIÓ SEGONA 1.- Associació Musical la Filharmònica Alcudiana de L’Alcúdia 2.- Societat Renaixement Musical de Vinalesa 3.- Societat Artístic Musical La Vall de Càrcer 4.- Societat Musical Unió de Pescadors de València 5.- Unió Musical de Picanya SECCIÓ TERCERA 1.- Societat Unió Musical de Catadau 2.- Agrupació Musical Carrera Font Sant Luis de València 3.- Agrupació Musical de Beneixida SECCIÓ QUARTA 1.- Societat Joventut Musical de Quart de les Valls  2.- Societat Musical Amics de la Música de Benifaraig 3.-