El grup de Compromís a la Diputació de València hem visitat Alzira de la mà dels nostres companys regidors de Compromís per Alzira, Diego Gómez, Adelaida Pau i Carles Aranda, fins fa poc també regidor a l’Ajuntament.

Ens han ensenyat alguns punts conflictius, pel que fa al trànsit, com ara els accesos a l’Hospital Comarcal de la Ribera, per al qual ja vam aconsseguir un pas de vianants, i en el que continuem demanant més seguretat.

També hem visitat la redona en la carrertera de Corbera, per a la qual és necessària més seguretat i, com no, al Forn de Carrascosa, on s’hauria de fer una actuació d’adecuació per a que els veïns d’Alzira no es juguen la vida cada vegada que creuen eixe accés.

Gràcies, companyes i companys, per convidar-nos i pel vostre treball incansable per Alzira. El vostre poble es mereix regidors i regidores de Coalició Compromís com els que té i com els que vindran en el futur més pròxim, que treballen pel benestar i la seguretat dels ciutadans i les ciutadanes. Des del grup de la Diputació de València prenem nota per a eixigir una solució immediata a les vostres reclamacions.