Ens alegrem que la faena que fem dia a dia des dels pobles, les comarques i el grup de Compromís a la Diputació de València done els seus fruïts. Després de la nostra visita, amb Marc Estruch, Joan Josep Morant, Marta Signes i altres companys i companyes de Compromís a la Safor-Valldigna al pont sobre el Vernissa, que està partit en dos per una riuada l’any 2007, i preguntar formalment a la Diputació de València per què després de 7 anys encara no s’havia fet la seua reconstrucció, la corporació municipal ha anunciat que el pont estarà fet a principis del 2015.

Desitgem que així siga i que els veïns, i sobretot, els llauradors que van a treballar els seus camps, amb la delicada situació que està el camp valencià, no hagen de recòrrer quilòmetres per tal d’accedir als seus terrenys, quan abans ho feien en minuts creuant el riu. Des de Compromís seguirem treballant des de totes les institucions, des del govern o des de l’oposició pel benestar dels valencians i les valencianes. Perquè nosaltres, ‪#‎RescatemPersones‬!