• En la reunió, la diputada de Cooperació Internacional, Mentxu Balaguer, i els responsables de Musol han repassat les activitats realitzades enguany amb el suport provincial i els projectes per a 2022

10/12/2021

La diputada de Cooperació Internacional, Mentxu Balaguer, s’ha reunit amb la delegació de l’entitat MUSOL – Municipalistes per la Solidaritat i l’Enfortiment Institucional, per analitzar conjuntament les activitats que ha realitzat enguany amb el suport de la Diputació de València i conéixer els projectes que desenvoluparà en 2022.

Els representants de Musol, amb el seu director executiu Rafael García Matíes al cap, han explicat a la diputada el desenvolupament del projecte d’impuls pels drets humans a l’aigua i a la salut en les comunitats llauradores afectades per la pandèmia COVID-19 dels districtes 4, 6 i 8 del municipi de Vila Tunari, a Bolívia, un projecte iniciat en 2021 i que ha estat subvencionat amb 47.800 euros.

L’entitat va fer entrega a la diputada d’un reconeixement per part del “Comité de agua potable Bomborazama” pel suport a la millora de la qualitat d’aigua de la localitat boliviana del departament de Cochabamba.

MUSOL naix en 1998 de la mà d’un grup de funcionaris, professionals, experts i investigadors que centren els seus interessos i carreres professionals en l’àmbit de l’administració local.

Des de la seua fundació, MUSOL té una vocació dirigida al treball amb els ens locals del Sud, amb l’objectiu d’enfortir les capacitats dels actors locals i el seu paper en el desenvolupament local.

MUSOL treballa en més de 30 projectes de cooperació al desenvolupament en països com Bolívia, Guatemala, Senegal, Angola, etc, així com en diferents plans de sensibilització.