El Patronat de Turisme “València, Terra i Mar” ha subvencionat la senyalització de la zona de Valdeserrillas de Benagéber i les rutes senderistes d’Aielo de Rugat, Ràfol de Salem i Villargordo del Cabriel; l’edició de fullets per a Beniatjar; la realització d’una campanya de màrqueting a Gandia; la celebració de la fira d’Artesania de Polinyà del Xúquer; l’organització d’accions d’oci amb Fotur; i l’exhibició de vela llatina de Silla.

La diputada de Turisme, Pilar Moncho, ha signat aquest matí nou convenis de col•laboració amb l’alcalde d’Aielo de Rugat, Jaime Soler; l’alcalde de Benagéber, Rafael Darijo; l’alcalde de Beniatjar, Francisco Giner; l’alcaldessa de Gandia, Diana Morant; l’alcalde de Polinyà de Xúquer, Oscar Navarro; l’alcaldessa de Ràfol de Salem, Carolina Mengual; l’alcalde de Villargordo del Cabriel, Francisco Nuévalos; el president de l’Associació de Vela Llatina de Silla, Baptiste Graner; i el secretari general de la Federació d’Oci, Turisme, Joc i Activitats Recreatives i Indústries Afins de la Comunitat Valenciana, Juan José Carbonell.

Segons Moncho “aquest tipus de convenis ens permeten col•laborar de manera conjunta amb ajuntaments i entitats per a engegar diferents iniciatives turístiques”.

“Accions com el patrocini de fires, la senyalització de rutes i la posada en valor d’enclavaments turístics dels nostres pobles són importants per al desenvolupament turístic dels municipis valencians i per a presentar una oferta turística de qualitat als visitants”, ha afegit la diputada de Turisme.

Moncho s’ha mostrat disposada a visitar cada municipi per a conèixer el que vol cadascun perquè el turisme és diferent en cada part i “amb la nova línia d’ajudes de la Diputació ens ajustarem al que necessite cada poble”.

Pilar Moncho ha transmès el seu “interès per recolzar totes aquelles actuacions que posen en valor l’oferta turística dels nostres pobles, en estreta coordinació amb els ajuntaments i entitats i associacions turístiques que van a trobar, per la meua banda, la porta oberta per a atendre les seues peticions i posar a la seua disposició la col•laboració del Patronat Provincia