La Junta de Govern de la Diputació de València ha ratificat el conveni amb l’Associació Col·lectiu Premi Ovidi Montllor per al copatrocini del guardó en l’edició del 2015.

Per primera vegada, la institució provincial s’uneix a aquest projecte cultural, creat el 2006 amb l’objecte de promocionar artistes valencians de la cançó. El diputat de Cultura, Xavier Rius, ha mostrat la seua satisfacció, «perquè participar en aquest tipus d’esdeveniments culturals hauria d’haver sigut una cosa normal, perquè significa un suport rotund a la nostra cultura i als nostres artistes».

Segons l’acord aprovat, el govern de la Diputació aportarà 18.000 euros en concepte de copatrocini del Premi Ovidi Montllor 2015.

La durada del conveni s’estendrà des de la data de la firma per part del president Jorge Rodríguez i del vicepresident de l’Associació Ovidi Montllor, Rafael Xambó, fins al desembre del 2015.

El diputat de Cultura, Xavier Rius, assistirà a la X Nit dels Premis Ovidi Montllor, que se celebrarà diumenge que ve, 22 de novembre, al Palau de la Música de València.