El president de la Diputació de València, Jorge Rodríguez, la vicepresidenta, Maria Josep Amigó, i el diputat d’Administració General, Pepe Ruiz, s’han reunit amb el president del Consorci Pactem Nord i alcalde de Burjassot, Rafa García, i amb el seu gerent, José Antonio Navarro, qui han explicat als responsables de la institució el pla d’ocupació local de l’Horta Nord.

La trobada ha servit per a exposar el programa de treball i establir vies de col·laboració amb la Diputació, amb l’objectiu de “abordar la problemàtica de la desocupació en la comarca”, ha explicat el gerent.

La proposta de treball aborda dues línies d’actuació en les que espauten una sèrie d’eines i objectius amb la finalitat de dotar a les empreses locals d’instruments per a treballar la responsabilitat social.

En paraules de Navarro, “ens centrem en les persones amb dificultat per a accedir a un treball i, de la mateixa manera, recolzem als emprenedors de l’Horta Nord amb un programatutelaje dirigit a les empreses”. “La col·laboració de la Diputació és fonamental per a dur a terme aquesta iniciativa”, ha assenyalat el gerent, qui ha afegit que “entre les nostres línies de treball està la d’eradicar les polítiques masclistes en l’àmbit laboral”. El Consorci Pactem Nord és una entitat de dret públic que gestiona el pacte territorial d’ocupació de l´Horta Nord, integrat per 21 municipis, tres sindicats i tres associacions d’empreses, amb l’objectiu d’abordar el problema de la desocupació des de diferents àmbits.