El diputat de Modernització i Administració Electrònica, Ivan Martí, ha mantingut una primera reunió de contacte amb els representants de l’Associació de Graduats en Enginyeria en Telecomunicacions i Tic de la Comunitat Valenciana (Cogitcv/Agitcv), en la qual ha pogut conèixer a la nova directiva i els projectes que des de l’associació duen a terme.
Ivan Martí ha explicat que en aquesta trobada han abordat la realització de projectes relacionats amb Smart Cities o ciberseguridad. “Des de l’Associació han mostrat la seua voluntat de participar i col·laborar en la formació que la Diputació ofereix als ajuntaments i que aborden temes com a programació i configuració d’eines o aplicacions informàtiques, pàgines web, aplicacions municipals i creació i gestió de comptes de Social Media i Disseny”, ha assenyalat el diputat. “Considerem important aquest contacte amb els col·legis professionals perquè donen l’oportunitat de crear sinergies a través de les quals es poden aprofitar coneixements i recursos, així com establir ponts de col·laboració”, ha destacat Ivan Martí. El degà i representant de l’associació, Francisco Javier Marquès, ha mostrat la seua satisfacció després de la reunió i ha assenyalat que “ha sigut molt profitosa i ha servit per a asseure les bases de futures col·laboracions”.