Amb la col·laboració del Patronat Provincial de Turisme de València (València Turisme) i la seua aposta turística i gastronòmica ‘Del Tros al Plat’, centrada en el consum de productes autòctons, l’Associació d’Empresaris Hostalers i Balnearis de la Platja de les Arenes ha organitzat, el pròxim 19 de novembre, una jornada formativa professional en la qual es visitarà la Llotja de València.

De la mà de la Confraria de Pescadors, el recorregut s’iniciarà amb una visita guiada a la Llotja de València per a conèixer la seua història, funcionament, tipus d’embarcacions, les seues curiositats i tradicions, així com les diferents arts i tècniques de pesca. Posteriorment, els assistents podran presenciar, en directe, la subhasta del dia. També es podrà contemplar l’arribada i atraque de la flota a port, repleta de marisc i peix d’alta qualitat.

Després de la visita, a l’Hotel Balneari les Arenes el Patró Major de la Confraria de Pescadors, José Manuel Pastor Moliner, realitzarà una xarrada formativa, seguida d’una degustació de 3 varietats d’arrossos valencians, DACSA, amb peix, i/o marisc de temporada a càrrec dels cuiners de la Marítima (Grupo la Sucursal), Restaurant Sorolla (Hotel Balneario Las Arenas) i Restaurant Tridente (Hotel Neptuno). Tot això maridat amb vins del celler NODUS. La jornada es tancarà amb una degustació de còctels elaborats per establiments d’Associació d’Hostalers Platja de les Arenes.

Amb aquesta activitat, el Patronat Provincial de Turisme de València i l’Associació d’Hostalers de Platja de les Arenes, clausuraran les V Jornades Gastronòmiques d’Arrossos Mariners que se celebren a la Platja de les Arenes des del passat 3 de novembre, amb un balanç molt positiu fins avui que reforça la consolidació definitiva d’aquest gran esdeveniment dedicat a l’arròs mariner.

Aquestes jornades compten amb el suport del Patronat Provincial de Turisme de València (València Turisme), Del Tros al Plat i amb la Fundación Turismo València, així com amb el patrocini de Hotel Las Arenas, Heinekenn, Arroz Dacsa y Bodegas Nodus. Y con las colaboraciones de Makro, Frutas Alabau, Japofish, Muñoz Bosch, Carmencita, Stracto, Cafento, FASCV, cubellspubliregals, Unipro, S.G.I. Drinks i Pàrquing Passeig de Neptú, que oferirà descomptes en l’aparcament als qui consumisquen el menú de les jornades.