
Compromís reclama al govern de l’Estat que permeta que els ajuntaments puguen invertir els romanents de tresoreria en ajudes de proximitat
Els grups de Compromís a les diputacions de Castelló, València i Alacant demanen que els consistoris «puguen utilitzar els seus estalvis en estos moments d’emergència social i econòmica en coordinació amb la Generalitat i les altres institucions» Reclamen que l’administració municipal puga gestionar estos fons com a administració més propera: «Ningú millor que els ajuntaments […]








