• La CEU UCH lliura els Segells Infoparticipa als ajuntaments i Diputacions més transparents de la Comunitat Valenciana
  • La diputada de Transparència, Mentxu Balaguer, rep el guardó de la Diputació de València

11/11/2022

L’Observatori de Governança, Transparència i RSC de la Universitat CEU Cardenal Herrera (CEU UCH) ha entregat els Segells Infoparticipa als ajuntaments i diputacions més transparents a la Comunitat Valenciana, entre ells a la Diputació de València.

Junt amb el rector de la CEU UCH, Vicente Navarro de Luján, han presidit l’acte de lliurament dels Segells Infoparticipa 2021 el secretari autonòmic de Participació i Transparència de la Generalitat Valenciana, Antoni Llorente; la diputada de Govern Obert i Participació de la Diputació de València, Mentxu Balaguer; el cap del Servei de Transparència de la Diputació de Alicante, Antoni Canet; i el director d’Anàlisi i Investigació de l’Agència Valenciana Antifrau, Gustavo Segura.

La metodologia Infoparticipa

El Segells Infoparticipa son concedits en la Comunitat Valenciana per l’Observatori de Governança, Transparència i RSC de la CEU UCH, junt amb el Grup d’Investigació ComSET (Comunicació Sonora, Estratègica i Transparència) de la Universitat Autònoma de Barcelona, seguint la metodologia del Mapa Infoparticipa, on s’integren els resultats de la Comunitat Valenciana.

Esta anàlisi d’indicadors de transparència en las webs de les entitats locals valencianes realitzat per investigadors de la CEU UCH forma part del Projecte d’I+D+i del Ministeri de Ciència i Innovació (MICIN) titulat “Ètica i Autoregulació de la Comunicació Social: Anàlisi de contingut dels Codis Èticos de 2ª Generació i el·laboració de Protocols i Guies per a la seua implementació CETICOM-2G” (Ref. PID2021-124969NB-I00) i també del Projecte AICO.2021/212 de la Conselleria d’Innovación, Universitats, Ciència i Societat Digital de la Generalitat Valenciana. El seu investigador principal és el catedràtic del Departament de Cièncias Polítiques, Ètica i Sociologia de la CEU UCH, Hugo Aznar Gómez.