El Patronat de Turisme “València, Terra i Mar” patrocina la Jornada “Alforins a la Nau”, que se celebrarà en el mes de desembre per a donar a conèixer els vins i productes gastronòmics de Terres dels Alforins.

La diputada de Turisme, Pilar Moncho, i el president de l’Associació de Viticultors i Productors dels Terres dels Alforins, Pablo Calatayud, han signat un conveni de col•laboració per a la promoció del enoturisme de la zona.

Calatayud ha comentat sobre aquest tema que “gràcies a l’ajuda de la Diputació podem promocionar els vins de les 12 cellers dels tres municipis del territori, Moixent, La Font de la Figuera i Fontanars dels Alforins”.

El president de l’Associació ha explicat que “el passat mes d’abril celebrem la mostra de Terres dels Alforins i el pròxim 11 de desembre, celebrarem una jornada el claustre de la Nau de València per a oferir conferències relacionades amb el desenvolupament del turisme i degustacions gastronòmiques de productes i vins de les Terres dels Alforins”.

“Des de l’associació pretenem organitzar propostes de qualitat que generen valor cultural promovent diferents activitats relacionades amb la nostra riquesa local” ha afegit Pablo Calatayud.

Amb aquest conveni, el Patronat dóna un nou impuls al enoturisme i col•labora en la promoció turística de les Terres dels Alforins.