L’Àrea de Cultura de la Diputació ha celebrat una Viquimarató amb motiu del Dia de la Dona Treballadora, en la qual han creat més de vint articles sobre dones valencianes, editats en castellà, valencià i portuguès. Aquesta trobada ha complit el seu objectiu que les 44 dones que disposaran d’un carrer en la ciutat de València tinguen un article en Viquipèdia, de les quals la meitat són dones il·lustres valencianes.
El diputat de Cultura, Xavi Rius, ha afirmat que l’objectiu d’aquest taller és “millorar la cobertura de les dones en la Viquipèdia, per a reduir la sobrerrepresentació d’homes en les diferents temàtiques”. Es tracta de “donar visibilitat a una part essencial de la societat que ha estat tradicionalment oblidada, com són les dones, i sense les quals l’espècie humana, senzillament, no tindria cap futur”, ha explicat Rius. La Viquimarató és una trobada en la qual els “viquipedistas” veterans ajuden i ensenyen a la resta de participants a editar contingut del portal web, per a participar així en el projecte col·laboratiu de Viquipèdia. En aquest taller d’edició, l’Àrea de Cultura ha comptat amb la col·laboració d’Amical Wikimedia, una associació sense ànim de lucre i reconeguda per l’associació Wikimedia. El taller s’ha dut a terme en el Palau dels Scala de 10:00 a 16:00, i han participat, en diferents torns, més d’una vintena de persones. Per a elaborar el contingut, els editors han utilitzat com a bibliografia la biblioteca de la dona. Aquesta trobada ha estat centrada en donar visibilitat a les dones, però la Diputació també col·labora amb Amical perquè el patrimoni dels seus museus i de la Institució Alfons el Magnànim siga accessible a tothom mitjançant Viquipèdia. Amical col·labora amb més de 300 biblioteques de tot el domini lingüístic, museus i institucions culturals.