L’Oficina de Promoció Provincial que el Patronat de Turisme de València posa a la disposició de les poblacions valencianes en la ciutat de València presenta, des d’ahir i fins a dissabte que ve, l’oferta turística dels municipis de la Mancomunitat de la Safor, tant de costa com d’interior.
La mancomunitat agrupa a 29 municipis d’aquesta comarca, que ofereixen des de les platges de les localitats costaneres fins a les rutes de senderisme de les seues zones de muntanya en els pobles més xicotets d’interior, que en ambdues parts es complementen amb una rica oferta cultural i gastronòmica.A més, l’entitat local ofereix en l’oficina una Guia Turística d’Escapades per la Safor, amb informació detallada sobre aquest tema poble a poble, així com de les seues festes i calendari de celebració.La diputada de Turisme, Pilar Moncho, i el gerent del Patronat de Turisme, Pau Pérez, es van reunir ahir en les instal·lacions pertanyents a la Diputació de València amb el president de l’entitat local, Salvador Femenía, per a conèixer de primera mà els productes i serveis existents en aquesta localitats a la disposició dels visitants, així com els projectes locals per a potenciar el turisme en la zona.L’Oficina de Promoció de “València Turisme”, situada en ple centre històric de València, està oberta al públic de dimecres a divendres, de 10:00 a 14:30, als matins, i de 16:00 a 19:00, a les vesprades, mentre que el dissabte manté la seua atenció de 10 a 14 hores.